شنبه، 8 اردیبهشت 1403

جلسه رئیس کل سازمان نظام پزشکی با انجمن علمی سالمند شناسی و طب سالمندی ایران

جلسه رئیس کل سازمان نظام پزشکی با انجمن علمی سالمند شناسی و طب سالمندی ایران
در بهمن ماه 1402 رئیس کل سازمان نظام پزشکی با پنج نفر از اعضا و هیئت مدیره انجمن علمی سالمندشناسی و طب سالمندی ایران در محل سازمان دیدار و گفتگو کرد. در این جلسه ابتدا دکتر احمد دلبری ریاست انجمن ضمن معرفی و توضیح فعالیت ها و برنامه های انجمن سالمند شناسی و طب سالمندی، با اشاره به گسترش فراینده جمعیت سالمندان در کشور، تاکید کردند که در حال حاضر نیاز مبرم به تدارک زیر ساخت های لازم برای مواجهه با این موج سالمندی و نیز تربیت نیروی تخصصی کافی درکشور وجود دارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام پزشکی؛در ادامه متخصصین سالمند شناسی و طب سالمندی به بیان شرایط حرفه ای و وضعیت اشتغال دانش آموختگان پرداختند و ضمن بر شمردن مشکلات مربوط به ارائه خدمات به سالمندان، بیان نمودند که پیگری وحل این مشکلات می‌تواند ظرفیت و توانایی های این گروه از متخصصین را در خدمت به سالمندان افزایش داده و موجبات ارتقا سلامت آنان شود. همچنین به منظور سازمان دهی ارائه خدمت به سالمندان موضوع عضویت دانش آموختگان رشته سالمندی درسازمان نظام پزشکی پیشنهاد شد، که مورد استقبال قرار گرفت. 

رئیس کل سازمان نظام پزشکی نیز به نقش مهم نیروی های متخصص مرتبط به سالمندی اشاره کرده و راهنمایی های مبسوطی در زمینه حل مشکلات صنفی این گروه از دانش آموختگان ارائه نمودند. دکتر رئیس زاده، خاطر نشان کردند که همکاری و حمایت لازم  برای حل مشکلاتی که در حیطه کاری سازمان نظام پزشکی است، بعمل خواهد آمد.

 

 

فریبا خان احمدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.